Gry komunikacyjne – założenia do egzaminu


Informujemy że na programie Organizacja Szkoleń i Symulacje Doświadczalne dopuszcza się nizej wymienione problemy do egzaminu:

  • gra menedżerska : „Możliwości wykorzystania energii wiatrowej w Polsce” oraz „Prasa polska w zaborze pruskim wobec germanizacji w latach 1793-1918”
  • zabawa słownikowa : „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy” i „Hiszpania z punktu widzenia jej mieszkańców przed i po dyktaturze gen. Franco. Artystyczne przybliźenie”
  • zabawa strategiczna : „Zachowania suicydalne jako problem społeczny w procesie socjalizacji młodzieży i ich przedstawienie w mediach” i Profesjonalne Symulacje Biznesowe oraz „Propaganda okresu gierkowskiego w zwierciadle filmów Stanisława Barei”
  • symulacja biznesowa : „Pojęcie sprawiedliwości” oraz „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia”
  • symulacja decyzyjna : „Obraz kobiety w polskim komiksie” i „Prasowe obrazy kobiet w ciąży. Omówienie zagadnienia na przykladzie dostępnych czasopism kobiecych”
  • zabawa kreatywna : „Laserowe barwienie metali” i „Językowy wizerunek kobiety w czasopismach „Twój Styl” i „Poradnik Domowy””
  • gra językowa : „Optymalizacja lasera Er:YAG z modulacją dobroci pracującego z podwyższoną repetycją” i „Moc perswazyjna napisów ostrzegawczych na przykadzie napisów ostrzegawczych na opakowaniach papierosów”
  • gra zespołowa : „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji” oraz „Dwie twarze Oskara Schindlera”
  • symulacja lingwistyczna – „Polisemiotyczny wizerunek mężczyzny w internecie na modelu anonsów towarzyskich” i „Dziecko w kulturze na przełomie wieków”