Gry szkoleniowe – tezy do pracy dyplomowej


Potwierdzamy iż na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Doświadczalne zaleca się następujące tezy do superwizji końcowej:

  • gra lingwistyczna : „Rap – dialog z rzeczywistością” i „Kobieta w islamie z punktu widzenia i ocen religii chrześcijańskiej”
  • zabawa kreatywna : „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych” i „Sport w mediach. Relacje z zawodów sportowych”
  • gra decyzyjna – „Charakterystyka temperatury powietrza w Bialej Podlaskiej w latach 1991-2010 na podstawie danych obserwacyjnych siatki regularnej E-OBS” oraz Gry Symulacyjne i „Unia Europejska i jej polityka w walce z terroryzmem”
  • zabawa decyzyjna : „Zamek w Kórniku jako ośrodek narodowej tożsamości” oraz „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”
  • symulacja kreatywna – „System ubezpieczeń społecznych w Polsce i ocenianych krajach Unii Europejskiej” oraz „”Konklawe – wybory inne niż wszystkie”
  • zabawa słownikowa – „Komunikacja czy manipulacja w mediach. Wybrane aspekty socjologiczne i psychologiczne” i „Kobiecość w filmach Pedra Almodóvara”
  • gra językowa : „Możliwości wykorzystania energii wiatrowej w Polsce” i „Postać starego ojca i królewicza w baśniach i legendach”
  • gra lingwistyczna : „Społeczność żydowska w Gnieźnie – historyczność a wspołczesność. Szanse dialogu” oraz „Zamek w Kórniku jako ośrodek narodowej tożsamości”
  • zabawa menedżerska : „Fotometeory i ich charakterystyka” i „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.”